hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم ، پیشگیری از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی و کاهش  وقوع جرایم سرقت

 رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان

بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم ، پیشگیری از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی و کاهش  وقوع جرایم سرقت

بررسی آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم ، پیشگیری از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی و کاهش  وقوع جرایم سرقت و نزاع دسته جمعی در استان مهم ترین خبرهای جلسه امروز  شورای پیشگیری از جرم 

رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گفت: با اقدامات به موقع دادگستری استان ، امسال دست دلالان از بازار خرید ِگندم کوتاه شد.  
وی گفت: نسبت به بقیه خرید گندم هم نظارت می شود و با دلالانی که بخواهند در چرخه خرید تضمینی اختلال ایجاد کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد. 
رئیس کل دادگستری گلستان درباره آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی هم گفت: دستگاه های متولی مکلفند درباره آثار سوء ناشی از آتش زدن بقایای محصول پس از برداشت، اطلاع رسانی و با متخلفان برخورد کنند . 
وی گفت: آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی علاوه بر آسیب به خاک و محیط زیست، خطر سرایت آتش به جنگلها وزمین های کشاورزی مجاور را بیشتر می کند. 
رئیس کل دادگستری گلستان درباره موضوع دوم جلسه امروز که درباره بررسی وضعیت نزاع و درگیری و سرقت ها  بود هم گفت: خوشبختانه امسال با تلاش موثر قضایی و انتظامی،میزان وقوع نزاع ودرگیری در استان 8 درصد کاهش یافته است . 
حیدر آسیابی افزود: در  کاهش سرقت هم در حالیکه سراسرکشور با افزایش مواجهیم  امسال  با 5 درصد کاهش،رتبه دوم کشور در زمینه کاهش سرقت را به دست آورده ایم که نتیجه اقدامات هماهنگ دستگاه قضایی و انتظامی است . 
سردار محمدسعید فاضل دادگر فرمانده انتظامی گلستان هم در این جلسه گفت: با اقدامات قاطعانه دستگاه قضایی و حضور به موقع پلیس امسال شاهد کاهش سرقت و نزاع در استان هستیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد